5.3. Condiții de Muncă

Suntem dedicați oferirii celor mai bune soluții cu privire la asigurarea de condiții de muncă adecvate pentru angajații noștri. Personalizăm și dotăm toate zonele noastre de lucru cu materialele necesare pentru domeniul nostru de afaceri.

Despre_C_[Guvernanta]_icons_1

Explicarea impactului

Aspect material

Impact economic

Impact social

Impact de mediu

Condiții de Muncă

Cultura noastră organizațională pune accent pe dezvoltarea continuă a oamenilor ceea ce ne ajută la înțelegerea abordărilor operaționale, eficientizarea muncii, dobândirea autonomiei acolo unde aceasta se impune. Toate acestea contribuie activ la performanța economică a companiei, considerând că cel mai important stakeholder al companiei este angajatul.

Punem accent pe o atmosferă relaxată și prietenoasă la locul de muncă, fiind siguri că o atitudine pozitivă este cheia bunăstării angajaților noștri.

Oferind condiții de muncă optime, angajații pot fi concentrați pe eficiența muncii și acordă atenție la anumite aspecte care pot conduce la un impact de mediu negativ. Angajații sunt instruiți pentru a fi proactivi și a nu aduce prejudicii mediului.

Explicarea impactului
Gestionarea impactului

Suntem dedicați oferirii celor mai bune soluții cu privire la asigurarea condițiilor de muncă adecvate pentru angajații noștri. Personalizăm și dotăm toate zonele noastre de lucru cu materialele necesare domeniului nostru de afaceri. Suntem atenți la condițiile în care își desfășoară activitatea și la aspectele care pot conduce la diminuarea stresului la locul de muncă și crearea unei atmosfere relaxate. Infrastructura spațiilor de birou este prietenoasă și ergonomică, cu spații de relaxare și săli de întâlniri.

Mai mult, întrucât încurajăm lectura, fiecare locație beneficiază de câte o bibliotecă proprie, facilitând astfel accesul angajaților la cărți și permițând acestora sa citească inclusiv în timpul orelor de program. De asemenea, există și posibilitatea de accesare a unui număr semnificativ de cărți în format digital sau audio.

Deopotrivă, spațiile de lucru sunt dotate cu bucătării, încurajând astfel timpul petrecut împreună și în timpul pauzei de prânz. În funcție de locație, angajații au acces la cafea, ceaiuri, fructe sau sucuri naturale.

Fiind siguri că o atitudine pozitivă este cheia bunăstării angajaților, punem accent pe o atmosferă relaxată și prietenoasă la locul de muncă. De asemenea, dăm dovadă de deschidere atunci când vine vorba de nevoile de dezvoltare și suntem atenți să ținem cont de obiectivele de dezvoltare profesională ale tuturor. Avem un buget de training disponibil pentru toți angajații și punem accent pe dezvoltare ca practică zilnică. Evoluăm în fiecare zi și urmărind progresul fiecăruia în evaluările semestriale.

Succesul pentru noi este definit de evoluția colegilor noștri, ca urmare creșterea oamenilor rămâne investiția cu cele mai mari satisfacții și principalul factor al sustenabilității afacerilor noastre. Să putem oferi cadrul în care oamenii pot să își depășească constant limitele, în contextul creșterii accelerate a afacerii, este una dintre cele mai mari provocări.

Ce ne-am propus:
  • Creșterea numărului de programe de educație și training pentru angajați;
  • Creșterea gradului de implicare în dezvoltarea comunităților;
  • Promovarea educației prin sprijinirea unor programe specifice.

2022 a fost un nou an în care am profitat din plin pentru a accelera procesul de învățare și dezvoltare al echipei.

Gestionarea impactului
Eficacitatea acțiunilor întreprinse

Beneficii pentru angajați

„Suntem o echipă. Respectul, bunul simț și zâmbetul sunt secretele noastre” și de aceea beneficiile pe care le oferim angajaților noștri au rolul de a-i motiva, de a le crește performanța și a asigura retenția acestora. Acestea sunt menite să vină în sprijinul angajaților noștri în diverse situații întâlnite în viața cotidiană, profesională și privată.

Avem o asigurare suplimentară pentru colegii care au funcția de Agent Servicii Client, asigurare care acoperă partea de accidente și spitalizare. Asigurarea este plătită integral de către Autonom.

Pe lângă componenta salarială, oferim angajaților și o serie de beneficii, adaptate rolului pe care aceștia îl au în companie:
  • Bonusuri anuale;
  • Beneficii cum ar fi tichete de masă, asigurare privată de sănătate pentru toți angajații, pachete de pensie privată;
  • Fond de pensii Pilonul III - firma dublează suma până la valoarea maximă de 160 lei;
  • Zile libere plătite în cazul unor evenimente familiale deosebite;
  • Decontare cheltuieli transport de la/la locul de muncă, precum și a 50% din abonamentul de sală;
  • Acces nelimitat la bibliotecile Autonom;
  • Participarea la evenimente sportive și maratoane;
  • Tarife preferențiale la închirieri de mașini.
    Eficacitatea acțiunilor întreprinseBeneficii pentru angajați

Concediu parental

Toți angajații au dreptul la concediu de creștere a copilului, indiferent de gen. Ne dorim să încurajăm un echilibru între viața profesională și viața privată și, la ușurarea adaptării la revenirea și reintegrarea la locul de muncă după concediul de creștere copil. Drept confirmare, 16 angajați au solicitat și primit concediu parental în 2022, dintre care 9 angajați s-au întors la locul de muncă după terminarea concediului parental din anii anteriori.

2021

2022

Număr total angajați care au beneficiat de concediu creștere copil

5

16

Femei

5

15

Bărbați

0

1

Număr total angajați care au revenit din concediu creștere copil

4

9

Femei

4

8

Bărbați

0

1

Procedura de remunerare a angajaților

Satisfacția și evoluția angajaților este esențială pentru succesul business-ului nostru și de aceea investim în calitatea vieții la locul de muncă. Oferim un cumul de beneficii personalizate pentru că ne dorim ca aceștia să fie încrezători în atingerea obiectivelor profesionale și personale și acestea urmăresc să răsplătească performanța, autonomia, securitatea jobului și inițiativele care ne ajută să fim mai buni cu fiecare zi.

Evaluarea performanțelor este realizată o dată la 6 luni în cadrul fiecărui departament, respectând o Fișă de evaluare ce are categorii bine definite de obiective realizate vs obiective propuse, cărți citite, cursuri/traininguri realizate vs propuse și implicare în comunitate. Rezultatele obținute sunt discutate împreună cu managerii pentru a dezvolta o planificare pentru următoarea perioadă, folosind metoda de abordare sistemică.

Principiile generale pentru stabilirea politicilor de remunerare a angajaților grupului sunt următoarele:
  • Atragerea, păstrarea și motivarea celor mai buni profesioniști;
  • Recompensarea îndeplinirii obiectivelor;
  • Păstrarea competitivității și alinierea remunerației cu recomandările privind buna guvernanță;
  • Promovarea transparenței privind remunerarea și criteriile de stabilire a acesteia.

Echipa de management a Autonom este una foarte stabilă, cu fluctuații de personal reduse. Autonom a implementat un plan de succesiune pentru cei mai importanți zece manageri din cadrul organizației.