1.5. Lanțul valoric
Modelul nostru de business se bazează pe o colaborare intensă pe lanțul valoric cu diferite părți interesate. De aceea evaluăm în permanență lanțul valoric și încercăm să identificăm orice nevoie nouă cărora putem să le aducem o contribuție pozitivă. Nevoia noastră este împletită cu nevoia și așteptările altor părți interesate și încercăm în permanență să creăm un echilibru puternic și de durată.
Activitățile noastre primare la nivel operațional sunt coroborate cu activități de suport în fiecare segment, interacționând cu diverse părți interesate. Preocupările noastre economice sunt intercorelate cu preocupările economice ale partenerilor sau colaboratorilor noștri și suntem orientați spre a crea sinergii cu preocupările sociale și de mediu tocmai pentru a fi competitivi pe piețele în care activăm, dar și pentru a diminua impactul negativ creat sau pentru a crea un impact pozitiv.
Cu ajutorul acestuia, identificăm principalele categorii de părți interesante și subiecte materiale care au impact asupra stakeholderilor și asupra performanțelor companiei noastre. Elementele ne ajută să aplicăm practici de îmbunătățire continuă pentru serviciile noastre aducând inovare și metode noi de colaborare cu toți actorii implicați.